Zamień gości w stałych klientów i promotorów Twojej restauracji!
Przy tym nie angażujesz obsługi, a nawet możesz ją odciążyć!
SYSTEM LINKÓW, który pomoże Ci rozwinąć biznes
Realne korzyści dla Twojej restauracji
Skutecznie pozyskuj opinie
Automatyczny wzrost pozycji w Google i liczby nowych gości
Zobacz więcej
Efektywnie buduj bazę lojalnych klientów
Zamień jednorazowych gości w regularnych bywalców
Zobacz więcej
Zwiększaj sprzedaż przy stoliku
Zachęcaj do dodatkowych zamówień bez angażowania obsługi
Zobacz więcej
Buduj zaangażowaną społeczność
Twórz trwałe relacje i zyskuj ambasadorów marki
Skutecznie zarządzaj informacjami prawnymi i organizacyjnymi
Wygodnie udostępniaj ważne informacje prawne oraz organizacyjne, osiągając konkretne korzyści biznesowe i operacyjne.
Jak to działa?
Prościej się nie da!
Klient spędza czas przy stoliku, często korzystając z telefonu – to idealna okazja do nawiązania interakcji.
Magia jednego dotknięcia

Gość zbliża telefon do KOSTKA lub skanuje kod QR
Na Twoich stolikach, barze lub w innych częściach lokalu lub poza lokalem umieszczasz KOSTKA z wbudowaną technologią NFC i kodem QR.
- Możliwość personalizacji tabliczek i brandingu
- Wbudowana technologia NFC i kod QR
- Zero dodatkowych aplikacji do instalowania
- Działa na każdym smartfonie (iPhone i Android)

Automatycznie otwiera się SYSTEM LINKÓW
Sercem wszystkiego jest system z najważniejszymi linkami.
Linki zostają uruchomione zgodnie z Twoimi możliwościami i oczekiwaniami.
Goście w prosty sposób mogą:
- Zostawić opinię dokładnie wtedy, gdy są najbardziej zadowoleni
- Dołączyć do programu lojalnościowego w 10 sekund
- Obserwować Twoje profile w mediach społecznościowych
- Wziąć udział w specjalnych promocjach
- Przesłać menu znajomym
- Pobrać Twoją aplikację
- I wiele więcej!
Linki prowadzą do narzędzi, którymi już dysponujesz. Jako 7punkt oferujemy wsparcie przy uruchomieniu nowych narzędzi i dostosowaniu istniejących. Oferujemy również konsultacje i szkolenia.
Twój osobisty asystent marketingu
System pracuje za Ciebie
Osiągaj swoje cele bez zbędnych komplikacji
Sam decydujesz, co jest dla Ciebie aktualnie najistotniejsze
- pozyskiwanie opinii
- budowanie bazy klientów
- zwiększanie zasięgów w mediach społecznosciowych
- promocja określonej oferty
Możesz zmieniać zawartość w dowolnym momencie
Testujesz różne możliwości i widzisz, co u Ciebie działa najlepiej
- Nie wymaga szkolenia personelu
- Nie angażuje obsługi w dodatkowe zadania
- Nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej
- Nie potrzebuje stałej obsługi
System działa, nawet gdy Ty zajmujesz się tym, co najważniejsze – prowadzeniem restauracji i dbaniem o jakość serwowanych dań!
Dlaczego KOSTEK 7punkt?
Innowacyjna konstrukcja modułowa
KOSTEK wyróżnia się unikalnym systemem wymiennych tabliczek, które możesz dowolnie konfigurować i dostosowywać do aktualnych potrzeb marketingowych.
Profesjonalny, wyróżniający design
Minimalistyczna, a zarazem przyciągająca wzrok forma została zaprojektowana tak, by harmonijnie komponować się z wystrojem każdego lokalu.
Wielofunkcyjność
System pozwala na jednoczesne realizowanie wielu celów marketingowych

Kostaka umożliwiająca wymianę elementów
Technologia NFC – zbliż telefon
QR kod – alternatywny posób odczytu
Wymienne tabliczki
Możliwość dodawania trójwymiarowych elementów
Uniwersalna kompatybilność
KOSTEK działa ze wszystkimi nowoczesnymi smartfonami, niezależnie czy klient korzysta z technologii NFC, czy preferuje skanowanie kodu QR.
Dodatkowe możliwości
Unikalna możliwość zastosowania elementów trójwymiarowych na wymiennych tabliczkach pozwala stworzyć wyjątkowy efekt wizualny i wyróżnić się na tle konkurencji. Logotypy, grafiki czy komunikaty przyciągają uwagę gości i zachęcają do interakcji.
Wsparcie eksperckie
Wraz z wizytownikiem otrzymujesz dostęp do wiedzy ekspertów Akademii Firmy, którzy pomogą Ci maksymalizować efekty marketingowe i budować bazę klientów.
Dostępne tabliczki
Potrzebujesz inną tabliczkę?
Skontaktuj się z nami
Telefon: +48 668 501 463
E-mail: biuro@7punkt.pl
Dlaczego SYSTEM LINKÓW 7punkt?
SYSTEM LINKÓW 7punkt jest stroną, która stanowi zestawienie linków prowadzących do aktywności, jakie chcielibyśmy udostępnić swoim klientom.
System uruchamiany jest pod adresem 7punkt.site/nazwa_restauracji
Profesjonalna obsługa i błyskawiczne zmiany
Zapomnij o stresie związanym z zarządzaniem treścią – my zajmiemy się wszystkim. Potrzebujesz zmian w przekierowaniach czy nowych funkcji? Jeden kontakt wystarczy, a my błyskawicznie wprowadzimy modyfikacje. Ty skupiasz się na prowadzeniu restauracji, a my dbamy o techniczne aspekty Twojej komunikacji z gośćmi.
Dedykowane rozwiązanie dla gości przy stoliku
Nasze rozwiązanie nie zastępuje Twojej strony internetowej – doskonale z nią współpracuje, tworząc spójny ekosystem. To precyzyjnie dostosowane narzędzie dla gości już obecnych w restauracji, które poprzez system przekierowań łączy się z najważniejszymi sekcjami Twojej strony – menu, social media czy aktualnymi promocjami. Goście otrzymują szybki dostęp do dokładnie tych informacji, których potrzebują podczas wizyty w lokalu.
Elastyczność i personalizacja
Każdy KOSTEK może kierować do innego, spersonalizowanego SYSTEMU LINKÓW. Możesz mieć różne warianty dla poszczególnych stref restauracji, czy na przykład dla ogródka. W każdej chwili możesz zmienić przypisanie KOSTKA do wybranej strony, co daje Ci nieograniczone możliwości dostosowania treści do różnych stref obiektu i potrzeb gości.
Przejrzyste statystyki
Zyskujesz pełną kontrolę nad efektywnością swojego systemu dzięki dostępowi do szczegółowych statystyk. Masz możliwość monitorowania liczby wyświetleń systemu linków oraz śledzenia popularności poszczególnych odnośników. Te cenne dane pozwolą Ci lepiej zrozumieć preferencje gości i optymalizować zawartość systemu pod ich potrzeby. Podejmuj świadome decyzje biznesowe w oparciu o rzeczywiste zachowania użytkowników.
Innowacje i rozwój z myślą o przyszłości
Wraz z KOSTKIEM otrzymujesz dostęp do stale rozwijanego systemu, który ewoluuje zgodnie z trendami w gastronomii. Regularnie wprowadzamy nowe funkcjonalności, wyprzedzając potrzeby rynku. Twoje sugestie mogą stać się inspiracją dla kolejnych ulepszeń, które pomogą w skuteczniejszej komunikacji z gośćmi.

element logo i tło dostosowane do resturacji
innowacyjny system opiniowania
bezpośrednie linki do najważniejszych aktywności (stron) z punktu widzenia klienta siedzącego przy stoliku
Rozbudowane moduły realizujące dodatkowe aktywności, kluczowe z punktu widzenia marketingu restauracji.
Takie jak:
- pozyskiwanie kontaktów do klientów
- przyjmowanie uwag od niezadowolonych klientów
- ankiety
- krótkie infomacje tekstowe (takie jak informacje o alergenach)
Dodatkowe informacje / linki do profili społecznościowych
Dodatkowe informacje prawne oraz organizacyjne.
Przykładowe linki
Dostępne do wyboru linki prowadzące do zewnętrznych stron.
Zobacz Menu
Zobacz Desery
Promocja dnia
Organizacja imprez
Zamów catering
Karta podarunkowa
Dołącz do społeczności
Dostępne do wyboru linki specjalne zawierają dodatkowe możliwości, takie jak formularze, opisy tekstowe lub grafiki.
Zostaw opinię
Link do wizytówki Google + formularz zgłoszenia ewentualnych uwag (co zwiększa szansę, że klient swoje ewentualne, negatywne uwagi wyśle bezpośrednio do kierownika restauracji. Tym samym nie obniży oceny na profilu Google).
Zgarnij bonus od szefa
Zawiera formularz do pozyskiwania danych kontaktowych klientów.
Ankieta
Prosty system ankietowy
Linki i linki specjalne zawierające informacje prawne i organizacyjne.
Informacje o alergenach
Jak wspólnie dbamy o środowisko?
Reklamacja
Obszary objęte monitoringiem
Polityka Prywatności / Regulamin
Możliwości, które tracisz każdego dnia…
…z KOSTKIEM to zmienisz.
Pozyskiwanie większej ilości opinii
Zadowoleni goście wychodzą, ale nie zostawiają opinii
Kluczowy moment na zebranie opinii to czas wizyty w restauracji – pokazują to badania Harvard Business Review, według których 70% klientów jest skłonnych podzielić się swoimi wrażeniami w trakcie lub tuż po wizycie. Później szansa na otrzymanie opinii drastycznie spada, nawet od najbardziej zadowolonych gości.
Negatywne opinie zniechęcają Twoich potencjalnych klientów
Usunięcie nieprzychylnej recenzji z Google jest praktycznie niemożliwe. KOSTEK rozwiązuje ten problem, łącząc link do wizytówki Google ze specjalnym formularzem kontaktowym. Dzięki temu niezadowoleni goście przekazują uwagi bezpośrednio kierownictwu, a zadowoleni są zachęcani do pozostawienia publicznej opinii. Według Economic Journal, wzrost oceny restauracji o pół gwiazdki zwiększa prawdopodobieństwo zapełnienia lokalu o 19% i częstotliwość pełnych rezerwacji aż o 49%. System KOSTEK, intensyfikując pozyskiwanie pozytywnych recenzji, skutecznie buduje Twój wizerunek w sieci.
Wizytówka Twojej restauracji jest nisko w wynikach wyszukiwania
Opinie to kluczowy czynnik wpływający na pozycję Twojej restauracji w Google. Lokale z wysoką oceną (4.5-5.0) pojawiają się o 28% częściej w wynikach wyszukiwania (Harvard Business Review), a podwojenie liczby recenzji może zwiększyć przychody nawet o 19% (Stanford University). KOSTEK pomaga zbierać opinie od zadowolonych gości jeszcze w trakcie wizyty, systematycznie poprawiając widoczność Twojej restauracji.
Policz, ile to Cię może miesięcznie kosztować?:
- Wzrost oceny o 0,5⭐ = 19% więcej rezerwacji
- Podwojenie liczby recenzji = wzrost przychodów 5-19%
Przykładowo:
Restauracja z miesięcznym obrotem 100 000zł może zyskać dodatkowe 5 000 – 19 000zł miesięcznie tylko dzięki lepszemu zarządzaniu opiniami!
Budowanie bazy stałych klientów
Pozyskanie nowego klienta jest 5x droższe niż utrzymanie obecnego
Według badań Harvard Business Review, pozyskanie nowego klienta jest od 5 do nawet 25 razy droższe niż utrzymanie obecnego. Bain & Company potwierdza te dane, wskazując że systematyczne zbieranie i wykorzystanie bazy mailowej może zredukować koszty marketingowe nawet o 70%. KOSTEK, automatyzując proces zbierania maili przy zamówieniach, nie tylko umożliwia regularne przypominanie o restauracji, ale też zasila remarketing, który według Forbes zwiększa prawdopodobieństwo ponownej wizyty aż pięciokrotnie.
Szybkie informowanie o nowościach i wydarzeniach
Według badań TableIn, branża gastronomiczna osiąga jedne z najwyższych wskaźników otwarć maili – średnio 40% odbiorców otwiera wiadomości od swoich ulubionych restauracji. Mailchimp potwierdza, że e-mail marketing jest 3 razy skuteczniejszy niż social media w informowaniu o wydarzeniach i promocjach. KOSTEK, automatycznie budując bazę mailingową, pomoże Ci błyskawicznie dotrzeć do gości z informacją o nowym menu czy wydarzeniach specjalnych. Według Smart Insights, w 2024 roku przekłada się to na średni współczynnik konwersji na poziomie 3.9%, co Campaign Monitor potwierdza jako wynik znacząco przewyższający standardowe wskaźniki zaangażowania w mediach społecznościowych .
Policz, ile to Cię może miesięcznie kosztować?:
- Brak systemu do zbierania maili = 5x wyższe koszty pozyskania klientów
- Utrata 70% potencjalnych oszczędności na marketingu
- Średnio 40% mniej skuteczna komunikacja wydarzeń
Przykładowo:
Restauracja wydająca miesięcznie 5000 zł na marketing może zaoszczędzić nawet 3500 zł miesięcznie dzięki efektywnemu wykorzystaniu bazy mailingowej i remarketingu!
utracona sprzedaż
Efekt "drugiej rundy zamówień"
Badania pokazują, że wizualna prezentacja dań w menu ma kluczowy wpływ na decyzje zakupowe – aż 93% konsumentów przyznaje, że treści wizualne są decydującym czynnikiem przy składaniu zamówienia (KitchenHub Research) . Restauracje wykorzystujące cyfrowe menu raportują wzrost częstotliwości zamawiania dodatkowych pozycji o 25% w porównaniu do tradycyjnych kart menu (Restaurant Technology News). Według Harvard Business Review, łatwy dostęp do pełnej oferty restauracji ze zdjęciami prowadzi do zwiększenia wartości średniego zamówienia. KOSTEK, poprzez dedykowane linki do różnych sekcji menu, umożliwia gościom spontaniczne odkrywanie oferty nawet gdy kelner jest zajęty.
Utracone zamówienia przez brak natychmiastowej obsługi
Badania Qminder wykazują, że aż 93% restauracji doświadcza okresów oczekiwania, a w 30% przypadków te czasy się wydłużają. Kluczowe znaczenie ma pierwsze 5-7 minut wizyty – wydłużony czas oczekiwania w tym okresie bezpośrednio przekłada się na zachowania rezygnacyjne klientów i ich decyzję o opuszczeniu lokalu (EUR Research). Jest to szczególnie istotne w kontekście faktu, że wygoda i szybkość obsługi są głównym powodem (62% wskazań) wyboru konkretnej restauracji przez klientów (Deloitte). KOSTEK rozwiązuje ten problem, umożliwiając natychmiastowy dostęp do menu i złożenie zamówienia, eliminując kluczową barierę pierwszego kontaktu i znacząco redukując liczbę utraconych klientów.
Policz, ile to Cię może miesięcznie kosztować?:
- 25% więcej dodatkowych zamówień przy cyfrowym menu (Brak drugiej rundy zamówień = (100 klientów × 25% × 35 zł)
- Przykład nie zawiera możliwych strat przez brak natychmniastowej obsługi.
Przykładowo:
Restauracja obsługująca 100 klientów dziennie może tracić nawet 875 zł każdego dnia przez brak cyfrowego menu!
Wdrożenie systemu w Restauracji Gruzińskiej Lunita
w Bielsku-Białej
System zastosowany w restauracji zawiera:
- Tabliczkę z hasłem „Użyj telefonu, odkryj możliwości”
- Tabliczkę z kodem QR, do automatycznego połączenia z WiFi
- Tabliczki z technologią NFC i kodem QR do SYSTEMU LINKÓW
Górna część kostki została wyposażona w specjalny stojak w formie ramki, pozwalający na łatwą wymianę drukowanych materiałów graficznych.
Po zeskanowaniu kodu QR lub użyciu NFC, gość uzyskuje dostęp do SYSTEMU LINKÓW z kluczowymi informacjami o lokalu. Restauracja Lunita oferuje: możliwość oceny na Google, cyfrowe menu, informacje o dowozie, zaproszenia do śledzenia profili w mediach społecznościowych oraz dane o pozostałych punktach sieci. To wygodne rozwiązanie dla gości i skuteczne narzędzie promocji dla właścicieli.
Kompaktowa kostka informacyjna wyróżnia się na stoliku restauracyjnym, nie zajmując cennej przestrzeni. Jej ergonomiczny kształt idealnie mieści się w dłoni, a intuicyjny system oznaczeń zachęca gości do interakcji. Stanowi zarówno praktyczne narzędzie komunikacji, jak i element wystroju, podkreślający nowoczesny charakter lokalu. Dzięki technologiom NFC i kodom QR umożliwia dostęp do cyfrowych udogodnień oferowanych przez restaurację.
System zastosowany w restauracji zawiera:
- Tabliczkę z hasłem „Użyj telefonu, odkryj możliwości”
- Tabliczkę z kodem QR, do automatycznego połączenia z WiFi
- Tabliczki z technologią NFC i kodem QR do SYSTEMU LINKÓW
Górna część kostki została wyposażona w specjalny stojak w formie ramki, pozwalający na łatwą wymianę drukowanych materiałów graficznych.
Kompaktowa kostka informacyjna wyróżnia się na stoliku restauracyjnym, nie zajmując cennej przestrzeni. Jej ergonomiczny kształt idealnie mieści się w dłoni, a intuicyjny system oznaczeń zachęca gości do interakcji. Stanowi zarówno praktyczne narzędzie komunikacji, jak i element wystroju, podkreślający nowoczesny charakter lokalu. Dzięki technologiom NFC i kodom QR umożliwia dostęp do cyfrowych udogodnień oferowanych przez restaurację.
Po zeskanowaniu kodu QR lub użyciu NFC, gość uzyskuje dostęp do SYSTEMU LINKÓW z kluczowymi informacjami o lokalu. Restauracja Lunita oferuje: możliwość oceny na Google, cyfrowe menu, informacje o dowozie, zaproszenia do śledzenia profili w mediach społecznościowych oraz dane o pozostałych punktach sieci. To wygodne rozwiązanie dla gości i skuteczne narzędzie promocji dla właścicieli.
W Twojej Restauracji w kilku krokach
Zadzwoń lub napisz
01
Skontaktuj się z nami, jeśli rozważasz wdrożenie systemu linków z KOSTKIEM w swoim obiekcie. Wystarczy, że podasz nazwę i lokalizację – resztą zajmiemy się my.
Spotkanie prezentujące rozwiązanie
02
Na podstawie przekazanych przez Ciebie informacji przygotujemy wstępną propozycję wdrożenia systemu linków z KOSTKIEM w Twoim obiekcie.
Podczas krótkiego spotkania (telefonicznego lub online):
- pokażemy, jak system może działać konkretnie u Ciebie,
- zaprezentujemy propozycje lokalizacji kostek,
- przedstawimy treści i komunikaty na tabliczki,
- zaproponujemy układ systemów linków dla poszczególnych stref,
- odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy ewentualne wątpliwości.
Otrzymujesz podsumowanie i zatwierdzasz realizację
03
Po spotkaniu przygotowujemy dla Ciebie kompletne podsumowanie:
- wstępne założenia dotyczące systemu i celów jakie ma zrealizować,
- propozycję lokalizacji i liczby kostek,
- rodzaje tabliczek z treściami,
Dopiero wtedy – jeśli wszystko Ci odpowiada – zatwierdzasz realizację.
My przystępujemy do działania.
Produkcja i dostawa
04
Produkujemy kostki z ustalonymi treściami i wysyłamy gotowy zestaw do Twojego obiektu oraz uruchamiamy zatwierdzone systemy.
Wszystko jest gotowe do rozmieszczenia od razu po dostarczeniu.
System działa – a Ty widzisz efekty
05
Po rozlokowaniu kostek system działa automatycznie – bez konfiguracji.
Otrzymujesz dostęp do panelu, gdzie możesz śledzić, ile wejść i kliknięć generują linki w Twoim obiekcie.
Analizujemy konwersje i poprawiamy efektywność systemu
06
Po uruchomieniu systemu nie zostawiamy Cię samego.
Na bieżąco analizujemy dane – ile osób korzysta z KOSTKÓW, co klikają i gdzie zatrzymuje się ich uwaga.
Dzięki temu możemy wspólnie korygować treści, zmieniać lokalizacje lub testować nowe rozwiązania, które zwiększają skuteczność systemu i pomagają Ci realizować założone cele – więcej opinii, więcej rezerwacji, więcej sprzedaży.
Skontaktuj się z nami
Nie publikujemy gotowego cennika, ponieważ każde wdrożenie dopasowujemy indywidualnie — do liczby stref i funkcji.
👉 Napisz do nas lub zadzwoń, a:
-
umówimy krótką prezentację online (15 minut),
-
albo prześlemy przykładową wycenę, na podstawie wdrożeń w podobnych obiektach.
Bez zobowiązań. Bez nachalnej sprzedaży. Z pełną przejrzystością.
Telefon: +48 668 501 463
e-mail: biuro@7punkt.pl
Formularz zapytania









